پیمان صلحBurundi یادداشت شماره۲۹، پیمانBelfest یادداشت شماره۲۹ و قانون اساسی ضمنی در یادداشت شماره۲۹ وDPA در یادداشت شماره۴۱ و پیمان صلح Bougainville در یادداشت شماره۵۳.
پیمان صلح اصلی برای موزامبیک در یادداشت شماره۴۷ و پیمان صلحCouatemala در یادداشت شماره۳۱ و معاهده EL Salvador در یادداشت شماره۳۱.
پایان نامه - مقاله - پروژه
اثرy usnf Bangura تحت عنوان فقدان سیاست استراتژیکی و شیوه حکومت در Sierraleone ، Clapham در یادداشت شماره۵ و تحت عنوان گروه بحران بین المللی آیا نقص در Dayton می باشد؟ و بوسنی چهارسال بعد از پیمان صلح مطرح شده است.
C.F Schneckener در یادداشت شماره۱۳(استدلال می آورد که کلید موفقیت طولانی مدت پیمان های صلح در طرح سازمانی که هدفش توانمند ساختن رهبر انتخاب شده و حفظ تعاون می باشد واقع شده است)
scres را مورد ملاحظه قرار دهید زن وامنیت که در یادداشت شماره ۳ در بالا در بخش ۶۳ ذکر شد اصول معافیت از مجازات جنگ که در یادداشت شماره ۳ در بالا آمده است را مورد ملاحظه قرار دهید . هم چنین قوانین حقوقی و عدالت موقت در مبارزات و جوامع درگیر جنگ را مورد ملاحظه قرار دهید .
مثال ها زیادند ازجمله DPA در یادداشت ۴۱ را بررسی کنید و نیز بیانیه Tashkent در یادداشت شماره ۲۴ را مورد ملاحظه قرار دهید
به مذاکرات اولیه ضامنین پیمان موقت در wippman را که در یادداشت شماره ۱۵ آمده است مراجعه کنید
اثرwilliam Stanley , mark peceny ، قانون اجتماعی لیبرال و قطعنامه جنگهای غیرنظامی در امریکای مرکزی است.اما اثرRoland Paris تحت عنوان خطرهای صلح بین المللی لیبرال (آزادیخواه) را بررسی کنید ۵۴ امنیت، Ntl 22 (1997) (همان استراتژی را برای مشارکت در عدم ثبات در جوامع از هم گسیخته شده جنگ زده بررسی می کند).
پیمان صلح dpa که در یادداشت شماره ۴۱ و پیمان صلح Burundi که در یادداشت شماره ۲۹ پروتکل IV آمده است را مورد ملاحظه قرار دهید
سازماندهی حزب کارگر بین الملل و گزارش برپایی کمیته برای بررسی نمایندگی که با انعقاد قرارداد مردم قبیله ای و بومی مکزیک، عدم رعایت را بدست می دهد، در سال۱۹۸۹، تحت ماده قانونی۲۴ قانون اساسیILO و توسط حزب کارگر معتبر، اعمال شد
پیمان صلحBurund در یادداشت شماره۲۹، پروتکلI ماده۶ آمده است
به اثرLan S.Lustick تحت عنوان پایان اختلافات و جنگهای طولانی: مرحله صلحOslo بین رهبران سیاسی و مشروعیت مراجعه کنید
بیانیه اصول مربوط به سازماندهی حکومت برخود ضمنی و موقتی۱۳ سپتامبر۱۹۹۳ بین اسرائیل و فلسطین نمونه(۱۹۹۳) ۱۵۲۵ILM32 وx [از این پس بیانیه اصول کلی]
اثرCF.Harold Hongiu تحت عنوان چرا ملتها از قوانین و حقوق بین الملل اطاعت می کنند؟ و اثرChristopher MC Crudden تحت عنوان حقوق بشر برای مشارکتهای موقت، در نظر گرفته می شوند: اصول سولیوان وMac Bride در تعهدات و ایجاب که در یادداشت شماره۷۰ در ۴۱۸ ذکر شده
اثرKaryn s Weinberg تحت عنوان تساوی حقوق در حکمیت و داوری بین المللی: «خوب» چطور خوب می شود؟ و مطالعات مرکاتور قانونی و ترکیب ایده آل و خوب۲۲۷ (B.U.INT’LL (سال۱۹۹۴)؛ و اثرCF.Oerek W.Bowett تحت عنوان دعاوی بین دولتها و سازمان های خصوصی: منطقه شفق و فلق حقوق بین الملل و اثرA.A.Fatouros تحت عنوان حقوق بین الملل و قراردادهای بین المللی
اما به خاطر داشته باشید که تشخیص وتفاوت می تواند بعنوان یکی از درجات در نظر گرفته شود مثل پیمان صلح در بررسی هایی که از طری معاهدات موقت تاحدی پیشرفت رده و توسعه یافته اند مادامیکه تحت قوانین تجارتی اقدامات قانونی مرسوم را اعمال می کنند وبه مفهوم « حقانیت وقانونی بودن » قوانین ملی پاسخ می دهند اگر چه مفاهیم بسیار متفاوتی باشند
اثرFronnuala , Colm Camp bell, Christine Bell تحت عنوان مباحثه عدالت در انتقال
Id (koh این فرآیندها را بصورتیکه۳ محرک اصلی داشته باشد تعیین و تشریح می کندی: فعل و انفعالات (بین عاملین انتقال و احزاب): تفسیر(عملکرد معیارهای قانونی) و درونی سازی (معیارهای قانونی) او استدلال می آورد که این تئوری بیشتر از جایگزین شدن، ترکیب می شود
CF.id در۵۴-۲۶۵۱ (اصلاحیهOSlo را بعنوان یک نمونه بکار می گیرد و koh استدلال می آورد که فرآیندهای قانونی ضمنی فرایند ضد صلحNetanyaha را به چارچوبoslo در نقطه ای که او حتی توافقات بیشتر را امضاء کرده و مطابق آنها می باشد، پیوند می دهند.
گزارش KOH درباره نقش پردازش قانونی موقت در پیمان OLSO نیز خود این مشکلات را نشان می دهد.
این مورد، اقداماتی که تحلیل پردازشی را ارائه می دهند، مطالعه می کند.CF.Bekoe را در یادداشت شماره۱۳ بررسی کنید.
اثرBaoventura de Sousa Santos تحت عنوان قانون و دموکراسی: اعتماد به اصلاح جهانی دادگاه در سازمانهای جهانی: مطالعات یک نمونه در زمینه قانون و نوآوری۲۵۳ (Boaven tura de Sona , Jane Jenson).
اثرDavid d,laitin , james d fearon رادر قوم ونژاد و قیام جنگ غیر نظامی ملاحظه کنید .
اثرohanna keenan , Christine Bell (تحت عنوان سازماندهی غیردولتی حقوق بشر و مشکلات تغییر و انتقال را بررسی کنید
اثرRosalyn Higgins تحت عنوان مشکلات و فرآیندها: حقوق بین الملل و چگونگی استفاده از آن
اصطلاح lex pacifictoria متعلق به owncicero می باشد که عبارت pacificatiria legatione یا هیئت نمایندگان حفظ مصلح را بکار می برد .
این تحلیل ، اندکی اقتباسی می باشد و از Robert o keohanc , Kenneth w.abbot ، androw moravisk گرفته شده است .
با استقلال بیشتر یادداشت شماره ۱ در بالا و نیز یادداشت شماره ۱۳ متعلق به BEKOE را مورد ملاحظه قرار دهید و نیز نتیجه انعقاد مذاکرات درجنگهای غیر نظامی را مد نظر قرار دهید .
برای دستیابی به متنی کامل درباره پیمان های صلح georgla –abkhazia به question of sovereignty (مسائل حکومت مطلق ) مراجعه کنید
برای مثال اثر kyle Beardsley , kristian skred رادر همسایگان فضول مورد ملاحظه قرار دهید .
برای مثال اثر William zartman را در مسلح شدن برای قطعنامه و اثر world bank را در جلوگیری از مبارزات واتحاد نوین ملاحظه کنید .
برای مثال، به معاهده واقع شده بر هنجارسازی روابط، ۲۳ آگوست سال۱۹۹۶ مراجه کنید. Croat-Fed با عهدنامه صلح۲۶ اکتبر سال۱۹۹۴ و Sr.Jordan و نیز پیمان و معاهده تنظیم روابط و پیشرفت همکاری و تعاون،۲۸ آپریل سال۱۹۹۶ و معاهده روابط برابر خاص۲۸فبریه (Feb) سال۱۹۹۷ را نیز مورد ملاحظه قرار دهید.
برای مثال، توافقات کنونی درآفریقای جنوبی که بین کنگره ملی آفریقا (ANC) وحزب ملی آفریقای جنوبی (SAG) است را ملاحظه کنید ویا (IFT)Inkatha ، بطور نموی با اظهارات رایج در زمینه خاتمه دادن به خشونتها و پایان بخشیدن اقدامات جنگی و ملاحظه مجدد اقدامات فوری سروکار دارد .
برخی از این مفسران مدعیان را با خصوصیات قانونی در نظر می گیرند بطوریکه خصوصیات قانونی محدودی دارند یا موضوعات قانونی بین المللی را ارائه داده اند . peter malanzak را در اقدامات چند ملیتی و عقد معاهده مورد نظر قرار دهید .
بطور بارزی پیمان غیر رسمی بین المللی olso اسرائیل وفلسطین . geffery r,Watson و پیمان غیر رسمی بین المللی olso: قانون وحقوق بین المللی و پیمان های صلح اسرائیل – فلسطین (۲۰۰۰) هم چنین colin harvey , fionnuala ni aolain ومرز تحلیل قانونی: چارچوب مجدد تغییر در ایرلند شمالی را مورد ملاحظه قراردهید .
بطور قابل بحثی، تاکیدی برمفاهیم اثبات گرای معاهده ای تحت عنوان «سند رسمی» داردکه با معیارهای اسمی بیشتر بصورت یک « منبع الزامات » واقعی مطرح می شود اگر چه هر دو مفهوم با هم تاحدی ارائه می گردند .
به MALCOLMN, SHAW وحقوق بین المللی مراجعه کنید . برای مثال یک چارچوب ناحیه ای و محلی که بر حکومت تمرکز دارد وخلع سلاح گروهای مخالف مسلح رابعنوان نشانه ای از مذاکرات مستقیم، نیاز دارد .
به خاتمه جنگهای مدنی وغیر نظامی (ending civil war) مراجعه کنید : اجرای پیمان صلح (Stephen john sted man، Donald rothchid ، elizabet m,cousens درسال ۲۰۰۲).
بیانیه کمیته OAU-hoc درآفریقای جنوبی درباره مسائل آفریقای جنوبی
بیانیه مشترک در موردصلح: بیانیه Dowing streets در ۱۵ دسامبر سال ۱۹۹۳ واظهارات taoiseak در زمینه بیانیه مشترکی در مورد صلح
پیمان ILD افراد قبیله ای و بومی را در کشورهای مستقل مدنظر قرار دادند هم چنین اثر ANNA MEIJKNECHT را در مورد مسئولیت پذیری بین المللی و موقعیت افراد ناظر و بومی در حقوق بین الملل مورد ملاحظه قرار دهید .
پیمان viena در زمینه قوانین عهدنامه ای بین دولت وسازمان های بین المللی و بین سازمان های بین المللی ۲۱ مارس ۱۹۸۶. هم چنین به اثر ARNOLD DUNCAN MCNAIR در حقوق وقوانین عهدنامه مراجعه کنید
پیمان اصلی و چارچوبی واقعی برای صلح در بوسنی و هرزگوبین در ۱۴ دسامبر سال ۱۹۹۵
پیمان و معاهده موقتی وضمن ساحل غربی و نوار غزه در۲۸ سپتامبر سال۱۹۹۵ را ملاحظه کنید.
پیمان وعهدنامه Art3 رایج را برای بهتر شدن شرایط جراحت ها و ناخوشی های نیروهای جنگی در میدان را که در ۱۲ آگوست ۱۹۴۹ ثبت شد ملاحظه کنید، پیمانی برای بهتر شدن و ضعیت زخم ها و جراحت ها و اعضای غرق شده نیروهای مسلح در دریا و ۱۲ آگوست ۱۹۴۹، نسبت پیمان با درمان مجروحان جنگ ۱۲ آگوست ۱۹۴۹ و نسبت عهد نامه و پیمان در مورد محافظت از نیروهای غیر نظامی در زمان جنگ ۱۲ آگوست سال ۱۹۴۹ و شرح وگزارش محافظت از مجروحان مبارزات مسلحانه بین المللی که برای صحه گذاری مورد توجه قرار گرفتند و شرح وگزارش محافظت از مجروحان مبارزات مسلحانه غیر بین المللی که برای صحه گذاری مورد توجه قرار گرفتند
پیمانVienna در مورد قانون معاهده بین دولتها و سازمان های بین المللی یا بین سازمان های بین المللی۲۱ ماه مارس سال۱۹۸۶ همچنین به اثرARNOLD DUNCAN MCNAIR تحت عنوان قوانین معاهدات(۱۹۶۱) مراجعه کنید(که مربوط به قوانین معاهدات قبل از سال۱۹۶۹ می باشد) ROSENNE، در بالا در یادداشت شماره۳۷ و برای۱۸-۱۷ ذکر شده است. (یادداشتهای کمیسیون قانون بین المللی ذکر شده که شامل«هرپیمان بین المللی در قالب نشوتاری می باشد و بین دو یا چند ایالت یا موضوعات دیگر قانون بین الملل» بعنوان عهدنامه منعقد می گردد.)
حقوق بین المللی و مبارزات قومی وابسته به نژاد پرستی (david wippmaned سال ۱۹۹۸) اثر Patrick .REGAN شرایط مداخله شخص ثالث پیروز در مبارزات درون کشوری.
درآخرین مصالحه در ۲۱ مارس ۱۹۹۹ بین آفریقای جنوبی و khomani san
زن، صلح وامنیت وگزارش UN DOC و گزارش رئیس دفتر و نیز اظهارات رئیس دفتر را در زمینه راهکارهای ارائه شده به ماموران ملاحظه کنید هم چنین Rule of law (قوانین حقوقی ) transitional justice in conflict (انصاف نسبی در مبارزات ) را نیز ملاحظه کنید .
مبارزات قومی و حقوق بین المللی که در یادداشت شماره ۴ بالا و یادداشت شماره ۱۰ در بالا ذکر شده است.
سایت
Christian bell ، حقوق بشری و فسخ و خاتمه صلح . هم چنین تعداد رو به رشد وب سایتها و نشریه هایی که به ارائه متنی درباره وجود پیمان صلح مربوط می باشند را ملاحظه می کنید برای مثال منابع توافق در سایت « http://www.c-r.org » و موسسه صلح و مصالحه US در سایت «http://www.usip.org » و در بطن آن، دانشگاه ulster در سایت «http://www.incore.ulst.ac.uk/service/cds/ » ملاحظه می شوند .
اثرwilliam G Oneill را تحت عنوان اصلاح موسسه اجرای قانون و قوه قضائیه۲۴-۱۹ در سایت http://www.ichrp.org موجود است
اقدامات ومعیارهایی برای Chiapas اظهارات مشترک و پیمان ها و پیمان های مربوطه اثر fr.kanaks در سایت http://www.gouv.nc/static/page/outils/telechargement/telechargement.htm قابل مشاهده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...