۴۲۲۳/۱

 

۳۱۳۹/۱

 

 

 

(منبع: یافته­های تحقیق)
با توجه به نتایج به دست آمده در جدول ۴-۱۲ آماره آزمون برابر ۸۱۸/۴۹ است، پس می­توان گفت که مقدار به دست آمده در ناحیه بحرانی واقع نشده و نیز مقدار p-value (sig) برابر ۰۰۰/۰ است که از مقدار ۰۵/۰کوچک‌تر است و بنابراین فرض صفر رد می­ شود. همچنین حد بالا و پایین دارای مقادیر مثبت هستند، مشخص می­ شود که وضعیت جهت­گیری رقبا در جامعه آماری مناسب است.
پایان نامه - مقاله - پروژه
وضعیت ادراکی جامعه مورد نظر در مورد مشتری مداری چگونه است؟
برای پاسخ به این سوال از آزمون تی تک نمونه ­ای استفاده گردید. نتایج حاصل در جدول قابل مشاهده است.
جدول ۱۳-۴- نتایج مربوط به آزمون t تک نمونه ­ای مشتری مداری

 

 

متغیر

 

میانگین

 

انحراف معیار

 

مقدار t

 

درجه آزادی

 

معناداری

 

فاصله اطمینان

 

 

 

حد بالا

 

حد پایین

 

 

 

مشتری مداری

 

۳۸۵۳/۴

 

۳۰۴۳۴/

 

۱۱۳/۵۸

 

۱۶۲

 

۰۰/۰

 

۴۳۲۳/۱

 

۳۳۸۲/۱

 

 

 

(منبع: یافته­های تحقیق)
با توجه به نتایج به دست آمده در جدول ۴-۱۳ آماره آزمون برابر ۱۱۳/۵۸ است، پس می­توان گفت که مقدار به دست آمده در ناحیه بحرانی واقع نشده و نیز مقدار p-value (sig) برابر ۰۰۰/۰ است که از مقدار ۰۵/۰کوچک‌تر است و بنابراین فرض صفر رد می­ شود. همچنین حد بالا و پایین دارای مقادیر مثبت هستند، مشخص می­ شود که وضعیت مشتری مداری در جامعه آماری مناسب است.
وضعیت ادراکی جامعه مورد نظر در مورد هماهنگی درون­کارکردی چگونه است؟
برای پاسخ به این سوال از آزمون تی تک نمونه ­ای استفاده گردید. نتایج حاصل در جدول قابل مشاهده است.
جدول ۱۴-۴- نتایج مربوط به آزمون t تک نمونه ­ای هماهنگی درون کارکردی

 

 

متغیر

 

میانگین

 

انحراف معیار

 

مقدار t

 

درجه آزادی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...