پاییز ۱۳۹۳
نام بعضی نفرات رزق روحم شده است، جرأتم می بخشد، روشنم می دارد……
تقدیم به آنان
تقدیم به:
روح پاک پدرو که عالمانه به من آموخت تا چگونه در عرصه زندگی، ایستادگی را تجربه نمایم
و به مادرم، دریای بی کران فداکاری و عشق که وجودم برایش همه رنج بود و وجودش برایم همه مهر
پایان نامه - مقاله - پروژه
و به :
همسرم، اسطوره زندگیم، پناه خستگیم و امید بودنم
و تقدیم به دو گل نوشکفته ونازم
تقدیر و تشکر
سپاس خدای را که سخنوران، در ستودن او بمانند و شمارندگان، شمردن نعمت های او ندانند و کوشندگان، حق او را گزاردن نتوانند. راز و رمز پویای علم و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان علم به برکت سیما و سیره نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج حضور می خواند.
و چه خرم علمی که از چشمه معارف سیراب شود و چه زیبا دانشی که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی، بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه در مدینه النبی بیابد.
و امروز کاخ آباد علم به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج راهنمایانی است که علاوه بر حفظ آبادانی آن در راه اعتلای آن به فرزندان خویش محبت نمایند. از استاد گرامیم جناب آقای دکتر مازیار صابری سیسختی بسیار سپاسگذارم چرا که بدون راهنمایی های ایشان تدوین این پایان نامه بسیار مشکل می نمود و با نکته های دلاویز و گفته های بلند، صحیفه های سخن را علم پرور نمود و همواره راهنما و راه گشای نگارنده در اتمام واکمال پایان نامه بوده است.
و با تقدیر و تشکر شایسته از کلیه اساتید فرهیخته و فرزانه که در طول تحصیل زحمت تحصیل مرا به دوش کشیده و منتی فزاینده بر من نهاده، و نهایتاً تا صبح فرداها خواهانم خالق عشق نگهدار همه عزیزانی باشد که ما را در این مسیر همراهی و کمک نمودند.
علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویراحمد
تعهدنامه اصالت پایان نامه
اینجانب…………………………………….. دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته ………………………………………………. که در تاریخ ………………………………….. از پایان خود تحت عنوان: « بررسی تأثیرتوانمند سازی منابع انسانی در توسعه صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد»
با کسب نمره ………….. و درجه ……………… دفاع نموده ام بدینوسیله متعهد می شوم :
۱) این پایان نامه حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که از دستاوردهای علمی و پژوهشی دیگران ( اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و…..) استفاده نموده ام، مطابق ضوابط و رویه موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آن را در فهرست مربوطه ذکر و درج کرده ام.
۲) این پایان نامه قبلاً برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی ( هم سطح، پایین تر یا بالاتر) در سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ارائه نشده است.
۳) چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفاده و هرگونه بهره برداری اعم از چاپ، ثبت اختراع و…… از این پایان نامه داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوز های مربوطه را اخذ نمایم.
۴) چنانچه در هر مقطعی زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را می پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت.
نام و نام خانوادگی
تاریخ و امضاء
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول؛ کلیات تحقیق
۱-۱٫ مقدمه ۲
۱-۲٫ بیان موضوع و مسئله اصلی تحقیق ۴
۱-۳٫ اهمیت موضوع و ضرورت انجام تحقیق ۷
۱-۴٫ اهداف تحقیق ۱۰
۱-۴-۱٫ اهداف فرعی تحقیق ۱۰
۱-۵٫ سؤالات تحقیق ۱۱
۱-۶٫ فرضیات تحقیق ۱۲
۱-۷٫ روش شناسی تحقیق ۱۳
۱-۷-۱٫ جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه ۱۴
۱-۷-۲٫ روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها ۱۴
۱-۸٫ متغیرهای تحقیق ۱۵
۱-۹٫ قلمرو تحقیق ۱۸

فصل دوم؛ پیشینه نظری و ادبیات تحقیق

۲-۱- مقدمه ۲۱
۲-۲٫ بخش اول؛ تعاریف و مفاهیم توانمند سازی ۲۳
۲-۲-۱٫ تعاریف توانمند سازی ۲۳
۲-۲-۲٫ سطوح توانمند سازی ۲۹
۲-۲-۳٫ نگرش ها ۲۹

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...