تسریع در ارائه خدمات مورد نظر مشتری

 

 

 

صحت خدمات (Accuracy)

 

درستی نتایج کارهای انجام شده و جلوگیری از اشتباهات مکرر

 

 

 

شکل ظاهری (Personal Characteristics)

 

مقبولیت فرآورده برحسب نوع خدمت

 

 

 

رفتار مناسب (Courtesy)

 

ارائه خدمات با رفتار مشتری مدارانه

 

 

 

قانونمندی (Legal Actions)

 

پایبندی کارکنان به قوانین و ضوابط و عدم تبعیض بین مشتریان

 

 

 

 

 

 

  • بازاریابی اینترنتی

 

 

اینترنت به عنوان پدیده ای که مرکب از سخت افزار (مجموعه ای از رایانه های الکترونیکی که به صورت شبکه با هم در ارتباط هستند) و نرم افزار (وب جهانشمول) می باشد ویژگیهای خاصی دارد که امکان ایجاد همگرایی بین دو روند توسعه اطلاعات و توسعه فناوری ارتباطات را ایجاد کرده است. برای درک آنچه این رسانه به عنوان محور تحولات نوین فناوری اطلاعات ایجاد کرده، ضروری است مراحل توسعه آن و کاربردهایش مورد مداقه قرار گیرند. اینترنت از سال۱۹۶۵ تاکنون ۶ مرحله توسعه را گذرانده، به طوریکه از یک وسیله جدید تکنولوژیک با استفاده های خاص در مرحله اول، به رسانه ای چند منظوره، با فراگیری جهانی و قابلیت‌های منحصر به فرد تبدیل شده است.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
اینترنت از مهمترین و بحث برانگیزترین موضوعات در تجارت و آموزش بازرگانی است. سرعت توسعه بازاریابی الکترونیکی بسیار بالا است، به طوری که با کندی تحقیقات و انتشار نتایج آن همسنگ نیست. مشخص است که بنیادهای تجاری به سرعت در حال تحول واستقرار در نقاط پویای جدید است و لذا اینترنت را باید از پردامنه ترین رسانه ها دانست که تغییرات بیشماری را در حوزه بازاریابی و توسعه ایجاد کرده است. این قابلیت‌ها بسیاری از حوزه ها را در بازاریابی تحت تأثیر قرار داده است: بخش بندی و هدفگذاری، قیمتگذاری، خدمات به مشتری و مدیریت روابط مشتری، بسته بندی، ارتباطات بازاریابی، پیشبرد، کانال توزیع و زنجیره ارزش ، بازاریابی جهانی و علامت تجاری.
۱-۱۰-ساختار ارائه نتایج پایان نامه

 

 

  • فصل اول: کلیات تحقیق

 

 

این فصل شامل بیان مسئله، ضرورت انجام تحقیق، اهداف و فرضیه های پژوهش، تعریف متغیر ها و پیش فرضهای پژوهش و تعریف اصطلاحات است.

 

 

  • فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

 

 

مروری بر مطالعات به منظور دستیابی به فاکتور های بازاریابی اینرنتی است که محققین می توانند درک کنند در این زمینه چه کارهایی انجام شده و چه اطلاعاتی در این زمینه وجود دارد وآنها باید از کجا شروع کند و یا چه کاری و چگونه کار را انجام دهد . در حقیقت مروری بر مطالعات خلاصه ای از نکات اصلی، نتیجه گیری عمومی و خلاء موجود در مطالعات و کاربرد در تحقیق می باشد.

 

 

  • فصل سوم: روش پژوهش

 

 

این فصل شامل نوع پژوهش، جامعه پژوهش، محیط پژوهش، نمونه پژوهش، روش نمونه گیری، حجم نمونه و روش محاسبه آن، مشخصات واحد پژوهش و معیارهای ورود و خروج مطالعه، توضیح ابزار گردآوری اطلاعات و روایی و پایایی ابزار، روش گردآوری اطلاعات، روش تجزیه و تحلیل داده ها، محدودیت های پژوهش و ملاحظات اخلاقی است.

 

 

  • فصل چهارم: نتایج

 

 

این فصل شامل بیان نتایج حاصل از تحقیق است. مطالب این بخش تنها بر اساس یافته های حاصل از پژوهش تنظیم می گردد و شامل اطلاعات نوشتاری، جداول و نمودارها می باشد این فصل به بیان یافته ها اختصاص دارد نه تفسیر آنها لذا صرفا نتایج به ترتیب منطقی و متناسب با اهداف و فرضیاتی که بیشتر در پروپوزال طراحی شده بود بیان می گردد.

 

 

  • فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

 

این فصل شامل بحث، تفسیر، نتیجه گیری، جمع بندی و پیشنهادات است . قسمت اول بحث پاسخ به سؤالات پژوهش است سپس نتایج با یافته های دیگر محققین مقایسه می گردد و دلایل تفاوت ذکر می شود. در این فصل یافته های مهم و شاخص پایان نامه با دلایل منطقی و علمی اشاره می شود و تنها نتایجی مورد بحث قرار می گیرد که در فصل نتایج به آن اشاره شده است. نتیجه گیری در آخر بحث آورده خواهد شد. در این قسمت نتایج اختصاصی و مهم به صورت دسته بندی در قسمت پیشنهادات به مسائل بی جواب در رابطه با تحقیق انجام شده اشاره می شود و پیشنهاداتی برای تحقیقات بعدی به استناد نتایج بدست آمده در این تحقیق ارائه می گردد. در حقیقت در این بخش زمینه های تحقیقاتی جدید پیش روی محققان گذاشته می شود.
فصل دوم
مبانی نظری پژوهش
۲-۱- مقدمه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...