نتایج تحقیق: در این مقاله یک مدل روانشناسی محیطی یک محیطی مثل فروشگاه­های خرده فروشی که یک حالت احساسی در یک شخص به وجود می­آورند که می ­تواند به عنوان لذت، تحریک یا تسلط در شرایط خرید دسته بندی شوند را پیشنهاد شده است. این تحقیق اطلاعاتی را فراهم می­ کند که با ترکیب منابع صوتی، بصری و لمس ارائه می­ شود. مقاله آدلار یک ارتباط قوی بین واکنش محیطی و رفتار خرید مصرف کننده را گزارش داده است و نشان می­دهد که واکنش محیطی به طور منفی با رفتار خرید مصرف کننده کلی ارتباط دارد.

 

 

 

۳

 

ابیدین و سلیم، ۲۰۱۱

 

تبلیغات اثربخش و تاثیر آن بر رفتار خرید مشتریان

 

 

 

نتایج تحقیق: این مقاله به بررسی ارتباط بین متغیرهای مستقل که پاسخ­های عاطفی و پاسخ­های محیطی است با متغیر وابسته که رفتارهای خرید مشتری است، می ­پردازد. ۲۰۰ نفر از افرادی که در خدمت تلفن در اسلام­آباد، لاهور و رائول پیندا استفاده می­کردند به سوالات پرسشنامه پاسخ دادند. نتایج در این مقاله به طور واضح نشان می­دهد که یک ارتباط ضعیف بین عوامل محیطی با رفتار خرید مصرف کننده شامل جنبه­ های نگارشی بعلاوه رفتاری رفتار خرید مصرف کنندگان وجود دارد. عوامل عاطفی از طرف دیگر ارتباط قوی با رفتار خرید مصرف کننده ایجاد می­ کند.

 

 

 

۴

 

پرییانکا، ۲۰۱۲

 

مطالعه در مورد تاثیر تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده

 

 

 

نتایج تحقیقدر این مقاله به توجه خاص به ایمیل پرداخته شد و به این می ­پردازد که تبلیغات اینترنتی تاثیر بسیار زیادی در رفتار خرید مصرف کننده دارد. این تبلیغات، تبلیغات تعاملی است که به مشتریان اجازه می­دهد که از این تبلیغات احساس رضایت (لذت) بیشتر بکنند و هم چنین این تبلیغات با هدف اینکه بتواند رفتار مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد، با بکارگیری ایمیل و وب سایت بیشتر بر روی ذهن و حافظه (نفوذ و تداعی برند) آنها تاثیر مثبت دارد.

 

 

 

۵

 

تنگ و همکاران، ۲۰۱۲

 

اثرات تبلیغات و نام­های تجاری در افکار مصرف ­کننده و رفتار خرید

 

 

 

نتایج تحقیق: هدف از این پژوهش اثر تبلیغ و رقابت در چارچوب کاری و اثر تبلیغات بر افکار مصرف‌کننده و خریدار درتبلیغات چندگانه و محیط­های با نام تجاری چندگانه عنوان شده است. یافته‌ها نشان داد که سطح بالاتری از پاسخ­های موثر بر یک تبلیغ اصلی به­ طور قابل توجهی منجر به یک ارزیابی سطح بازار تبلیغ می‌شود و همچنین اطلاعات درباره یک تبلیغ و نام تجاری رقابتی بطور مقایسه‌ای ایجاد شد که این تبلیغات رقابتی و اسم تجاری بر ارزیابی تبلیغات اثر منفی می‌گذارد. نتیجه مهم این تحقیق این است که اثرتبلیغ یک تعیین کننده مهم درتشکیل عقاید تبلیغاتی است و می‌تواند در الگوی واسطه دوتایی در توضیح اثرات تبلیغ در رفتار مصرف‌کننده مشارکت کند.

 

 

 

۶

 

بخشی، ۲۰۱۳

 

تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن بر رفتار خرید مشتری

 

 

 

نتایج تحقیقدر این مقاله به بررسی عواملی که منجر به اثر بخشی تبلیغات اینترنتی وقصد خرید مصرف کننده دارد پرداخته شده است. همچنین عنوان شده است وسعت و تنوع تبلیغات اینترنتی به طور چشمگیری در حال رشد است و هزینه­ های کسب وکار تیلیغات اینترنتی بیشتراز هزینه­ های دیگر تبلیغات­هاست.

 

 

 

۷

 

ویهونه، ۲۰۱۳

 

اینترنت و تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده

 

 

 

نتایج تحقیق: در این مقاله به بررسی نقاط بهبود برای سایت­های مختلف به منظور خدمت بهتر به نیازهای مشتری و همچنین کشف گزینه­ های بهتر از آنچه که می­توان در آینده برای رسیدن به هدف خدمت به مشتری باشد پرداخته شد. همچنین این تحقیق با بهره گرفتن از روش­های طراحی پژوهش به صورت کمی و کیفی انجام شد. هم چنین این روش به منظور گسترش درک کلی از این روش و برای تائید یافته­های منابع مختلف انجام شده است.
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

 

 

۸

 

بادیگان و ورما، ۲۰۱۵

 

اصرار خرید با رفتار خرید متفاوت است؟

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...